2010年8月20日星期五

D000. 大西北之旅紀念精華片段

記得開全螢幕加1080p觀賞呀!!


旅程結束了超過一年時間, 為了紀念這個難忘既旅程,
決定實踐當初出發前所計劃要做一條短片的承諾. 影片膠捲
古巨基 所唱既"一刻永恆" 呢首歌當初已經諗好,
因為本身好鐘意呢首歌. 八分音符
每次坐長途車既時候, 就會諗起呢首歌, 校車
旅程回憶既畫面隨住一閃即逝風景慢慢湧現出來,
"我親眼面對晨曦 天地 這種美 餘生銘記"
"這一世 彷彿旅遊沿路一直變"
"一刻永恆 懷念永不厭"
"來日會有更多的 懷念"
以上都係對我印象好深刻既歌詞!很棒


講講制作呢個"MV"既過程,
好辛苦地在大家旅程中一共拍了57000張照片與短片當中,
挑選出650張照片和55段短片放進這個"MV"裡.
跟做遊記一樣, 揀相過程真的很辛苦, 不停翻看, 挑選, 翻看.病厭厭
最後首歌加長再加長, 由30分20秒既歌加長至最後的9分27秒,
個人技術問題加上趕工之作, 首歌加長既駁位有D唔自然.挑眉質疑
另外照片短片沒有特別編排位置, 只是盡量因應需要而"攝位",
如過份認真, 相信我一世都完成不了!鬼魂
完成品跟本身自己想做的效果差很遠,
無法, 技術所限, 本人已盡了力, 再拖落去我怕我會放棄!吐舌頭


係度多謝Skiff同小魚兒拍了很多現場既片段, 本人比較缺乏呢類短片,
最可惜是我在尼泊爾"賴"上5416m埡口當日最需要拍片留念的時刻是沒有拍過任何短片的!很遜
因為實在太凍, 凍到腦部運作不能, 只想快點下山戴太陽眼鏡

由於短短十分鐘內要睇足650張照片和55段短片,
大大小小的照片不停飛過,
還有字幕, 歌詞(選擇性), 所以此片十分眼花!!目瞪口呆
如有需要細心睇裡面既相既朋友請準備隨時按Keyboard既"space bar"來pause!
有需要相信要睇多一次才可以看得清楚裡面的照片和短片!
另外套片壓左1080p, 所以如果閣下電腦夠勁既,
不妨開1080p全螢幕來觀賞!書呆子

旅程是難忘的, 尤其總數有17位朋友同行, 長線玩足兩個多月的有8個人,
由南玩到北, 由北玩到南, 仲去埋尼泊爾/泰國, 呢個機會真係絕無僅有.
當中係曾經有過數次爭吵, 但講真次數唔多, 只是冰山一角既事,
但大家應該更加珍惜呢一份友誼!
旅程要多謝既人太多! 希望盡快有下一次吧=P
唔阻大家睇片!
遊記已經停留係第47日之久, 小弟會盡快復工的^^



一刻永恆歌手:古巨基
作曲:側田 (On Your Mark)
填詞:林夕
編曲:Ted Lo
初次吃自助餐 來慶祝升上了高班
這個放任傍晚 甜美永遠活在心間
初吻愛人時間 忘記這渡輪沒加班
於沙灘裡暢談 直到潮岸逐漸變藍
某一次賽後獲得 殿軍 亦得老友賀吻
那刻我領會情感 勝負 都興奮 未靠獎品
這一世 即使見聞沿路一直變
一刻永恆 懷念永不厭 風景性情人物會改變
即使故意再做一遍 情懷事後便難再現
回憶可珍藏當冠冕
幫女友抬行李 無處找美食沒心機
不忍乞丐皺眉 奉獻出餅乾極歡喜
某一次坐長途機 夜機 夢中擦過萬里
我親眼面對晨曦 天地 這種美 餘生銘記
這一世 彷彿旅遊沿路一直變
風景退後無奈講再見 不必強求時地永不變
這一剎 誰在我面前
這一天 在不久的以後再見
來日會有更多的 懷念

3 則留言: